Para Pengikut..

Wednesday 28 March 2012

Review : My simple version of diy HB

Salam uolls.

Kemain kan diy HB. Macam la bombastik sangat. My HB very da simple one. Actually saya dapat dua HB sekali dengan pakej pelaminan tu la. Tapi sebab dah tengok pengantin lain pegang HB tu tru fb. Then saya rasa 'Owwhh..nanti kalau berada dalam genggaman saya pun hasilnya mesti macam ini lah. lohh.'. Jadi kalau nak kelihatan tak sama macam HB orang lain haruslah diy sendirik.

Saya bangga genggam HB sendiri walaupun saya tahu ia tak cantik macam HB orang lain. Sob. Menangis mintak simpati. Dan yang penting HB tu saya guna untuk ketiga-tiga acara. (Akad nikah, sanding & outdoor photoshot) Haha. Ada haku kesah.


Ni bunga asal. Bunga ni murah jer. Tak ingat berapa harga. Sengaja saya beli yang ada ruang besar kat tengah-tengah bunga sebab nak ganti stigma dengan brooch. Errr. Stigma eh nama dia. Kan. Saya pilih combination pink ngan putih (tapi takla putih macam baju sekolah tuh). Macam kuning susu gitu la. Becoz nak pakai untuk tiga-tiga event. Jimat uolls.


Weee..Setelah bertungkus lumus (ceh. Macam susah je kan. Padahal semudah ABC je kot). Brooch tu saya beli kat ruang legar Mydin Mall. Ada gerai yang just jual brooch. RM10 5pcs. Saya beli 10pcs. Dats y la HB saya kecik cinonet jer. Muahaha.

Opss. Kat sebelah tu ada satu lagi HB. Yang tu saya saja-saja buat buang masa terluang. Sebab tengok tutorial semudah ABC then try. Tapi sebab material dia kain so malas nak susahkan diri fikir cara terbaik untuk jadikan ia kembang semangkuk. Lepas ni nak buat sepit rambut jual kat kawan-kawan anak buah. Haha.


Asyik-asyik upload gambar ni jer kan. Yeah. Dalam umah lighting agak gelap. Jadi gambar pun ntah hape-hape jer. And then tudung tu menjadikan muka saya bulat. Dan benci sangat tengok. Bye.
Pengantin laki sampai. Terima kasih tukang bawak payung a.k.a student.
Psstt.. HB saya tu tangkai panjang kan. Actually bila dah lilit riben baru sedar ia amat panjang. Dan malas nak bukak balik riben tuh. Muahaha.

Bersama blogger yang datang. Mekasih sayamss. =)
Cepat-cepat. Siapa tak dapat HB dia kena belanja roti tempayan. Errrrr.

Mekasih jugak kawan-kawan yang berebut tak nak sambut HB. Tapi dipaksa berlakon. Haha. Sebab memasing tak nak kawin dulu.

Finally..
Semekar bunga-bunga HB, mekar lagi cinta saya pada kamu.
Mekasih husband.
=)

Owwhh. Sepetang berada dalam rumput sangat menyiksakan.
Next time review pasal outdoor pulak. Daaaa..




4 comments:

  1. mila : cute apenye yg,sememeh je.heee.

    ReplyDelete
  2. Hb awk. penantim pon tomey. hehehe

    ReplyDelete
  3. dida : tak suka.muka kita booolattt.sobsob.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...