Para Pengikut..

Wednesday 14 December 2011

Kisah baju nikah (yang sadis)

Salam uolls.

Hari tu plan nak buat baju nikah kaler cream. Then beli la kain lace ngan satin untuk jadikan hantaran tunang.Review SINI.

Eh, pastu tiba-tiba ada function tema putih. So alang-alang menyeluk pekasam terus beli kain lace, kain satin then pegi tempah baju.

Tempah baju tak sampai pun dua minggu. Saya tempah kebaya + kain duyung. Tapi sad story happen. Saya janji ngan tukang jahit nak datang ambil hari Selasa. (semalam).  Then Sabtu lepas kebetulan saya lalu kat area kedai beliau jadi singgah la tengok baju dan try pakai. kot-kot terbesar ke boleh fitting lagi. Tapi sangat terkejut yang amat tengok kat bahagian lengan baju. Kat bahagian bawah lengan mak cik tu jahit lengan untuk cantumkan. Menurut beliau kedudukan bunga tak sama. Jadi kena cantumkan. LOGIK KE?

Then saya terfikir. Mungkin kain yang saya bagi tak cukup. Coz saya beli 2 meter lace sebab owner Kamdar tu cakap cukup dah 2 meter. Sob. Sob. Saya terkedu la tengok lengan baju saya. Then mak cik tu cakap 'takpe la, nak jahit manik dulu. nanti ambil hari Selasa'. jadi siang tadi saya menerjah kedai beliau tengok manik yang dijahit sangat wtfkkhhhhhhh. Sabar-sabar.

Then sesudah bayar saya blah dari kedai tersebut. Jumpa kedai jual manik-manik labuci. Luckily ternampak something yang sangt menarik terjuntai. Macam sengaja menjuntaikan diri supaya saya beli. Kikiki. Eksaited sangat. Terus beli nanti nak jahit tutup kat bahagian lengan baju yang cacat. Sob.


Err...tak nak tunjuk lagi baju tuh. Nanti after function saya tunjuk.
 (errr.bajet macam ada orang nak tengok jerk)



4 comments:

  1. hahhahaa..sian pijah! tunjuk la.sy nak tgk jah!

    ReplyDelete
  2. SAYA NAK NENGOK!! Haha

    ReplyDelete
  3. ooo....selamat berbahagia

    ReplyDelete
  4. mama iqy : mlm sabtu sy tnjuk.haha

    hh : tngu ko balik la wes.

    cikli : maceh bro.=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...