Para Pengikut..

Saturday 10 September 2011

Korban lemak di bulan Ramadhan.

Salam uollls.

Sila ambil perhatian.
Saya mengepost entri pada jarum jam ke angka 2.00 am ini ketika masih di opis.
NOTED!


Sebenarnya nak share dengan korang tentang lemak yang terkorban di bulan Ramadhan. Sebulan di bulan Ramadhan langsung tak perasan seluar baju makin longgar. Bila pijak penimbang minggu lalu tengok berat turun 3 kilo. Dah kurus dah saya (bajet macam dulu gemuk jer). Thehee.


Serius mesti korang-korang hepi bila lemak-lemak terkorban. Owhh. Tapi tidak bagi saya. Sayang owhh lemak-lemak neh. Penat saya menternak. Lepas ni harusla berusaha lebih gigih untuk kembali menternak lemak.

Serius. Saya memang tak suka menjadi terlalu kurus like now. Eh! bukan menidakkan ciptaan Tuhan. Saya bersyukur sekurang-kurangnya saya sihat dari penyakit berbahaya kot. Tapi selalu orang akan tanya saya.
"aku tengok kau ni makan banyak tapi tak gemuk-gemuk. kau ada penyakit je?"
Selalu sangat la orang bertanya soalan spesis itu.
Apa harus saya jawab yer??

Saya makan banyak. Tapi mungkin cara pemakanan yang salah kot sebab tu tak gemuk-gemuk. Atau mungkin dah azali genetik keluarga.

Errrr. Sesiapa yer ada tips untuk tambahkan berat badan. Yang dah cuba dan berjaya. Sila promote pada saya tips yang korang amalkan. Ceeewah. Tetiba cari testimonial. Korang mesti tak percaya kan saya dah kurus tapi comel sekarang.

Tak percaya sila scroll gambar saya. Gambar 1 Syawal.










*










*










*








*










*










*










*











*












*












*












*












*










(sengaja buat korang scroll lama-lama. Haha)











*












*












*











*












*












*












*












*











(ok.ok. saya janji lepas ni terus keluar gambar)


















2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...