Para Pengikut..

Friday 20 May 2011

Counting da days


Salam uollss..

Whoaaa...
Time just passes so quickly. And now just fourteen days left. Huhu. Im starting to get a little worried bcoz a lot of preparation has not been completed. Hope everything goes smoothly.
Amin..
**Pehal tiba-tiba tulis omputih? Nerves sangat ke haku??!
Warghh..Betul la. Pat belas hari lebih kurang. Serius dua rius banyak lagi persiapan belum settle. Malas la nak tulis satu persatu nanti mesti korang akan komen..
"Biar betul kau"
"Dekat dah nie, tak kan tu pun tak settle lagi"
Ceh. Pandai-pandai jer saya reka komen korang. Takdela. Yang saya duk pulun sekarang ni gubahan hantaran jer pun. Saya lipat gulung sendiri saja. Bolehla sikit-sikit. Itupun banyak saya google internet plus ushar-ushar majlis kawan-kawan. Siap beli majalah hantaran dengan buku pengantin lagi you. Mesti korang cakap saya bersemangat waja kan. Gilak la tak semangat. Majlis orang lain pun saya semangat inikan pulak majlis saya. Hantaran takde lagi yang perlu dirisaukan kot.
Yer. Majlis ni saya bersemangat gilak u.
 Jadik wedding planner, photographer, tukang gubah sikit-sikit, tukang angkut.
 Tukang masak jer tak merasa jadik.

Hokeh.
Cuma bab makan-makan nie la masih conpius lagi. Semua ayah yang settle. Cuma ayah ni macam biasa la. Kejap nak masak itu. Kendian tukar menu. Tiba-tiba pulak "eh,masak ni best jugak, masak itu pun sedap jugak". Hokeh. Jadi tak mahu fikir. Biar mak tolong beliau fikir. Silakan mak..
Doorgift. Yer. Doorgift akan diserahkan kepada dayang-dayangku intan. Kesian diorang nanti. Terkebil-kebil tak tahu nak buat apa. Jadi baik saya serahkan mereka kerjakan doorgift. Owhh. Gula-gula yang lebih tu kira upahla yer.
Baju dan pelamin jer masih di kedai. Means??Jangan risau. Semua dah dibooking. Dis weekend saya akan pergi tengok pelamin for the 2nd time (takut tiba-tiba nak ubah fikiran!Sempat lagi haku!). Baju pun sama juga. Dis weekend  pergi ambil kat butik.
Tak payah la nak beranggapan majlis saya gilang gemilang terbilang. Yang pasti ia hanyalah satu majlis simple yang dihadiri beberapa keluarga & kenalan terdekat (ayat bajet artisss you)
Opss.En.Beliau dah pesan siap-siap..
"Tak payah pakai inai segala. Kita bukan nak nikah"
terKEDU disitu...




4 comments:

  1. Ngengada ko ja nak berinai segala... Hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahhaaa..aku kan retisssss...

    ReplyDelete
  3. haha. happy nya cik sy :)
    klo cik nk usha pape sal wedding pnjm la bku pengantin dgn sy ;)

    ReplyDelete
  4. ayu epal : heee...opkos la epi my dear!!heee..xpe..nie kecik2 jer.nti mjlis gilang gemilang sy pnjm buku ngn awk..haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...