Para Pengikut..

Sunday 14 November 2010

Gambar tertunda (02)

Semoga masa upload gambar laptop tak mati mengejut!

Tengok sempat lagi dia mempeace gambar saya
Saya suka gambar ini. Ada anak saya, anak sedara juga anak jiran. Theee.

Gambar enteprem yang harus ada. Disebelah ialah teman baik-setia-menemani-kemana-saja.

Mereka bergosip dibelakang sedangkan saya bergosip via hp. Eh. Apesal sorang tu macam tok imam sedang azan jer?

Anak gadis saya

Eh? dah abis ke? ok. Gambar tertunda tu antara gambar ketika kami berlunch di pizza hut kegemaran ramai. Ini untuk mengenang pengorbanan mereka (ceeeewahh) mengecat studio semasa cuti sem yang lalu. 
Terima kasih kalian.

p/s: effect dalam gambar adalah hasil penggunaan filter glow dalam Adobe Photoshop. I loveee Photoshop!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...