Para Pengikut..

Wednesday 18 August 2010

Ini pengikut ke-50_SarahNajwan_

Entri dengan niat mahu menghargai kekawan blogger yang jadi pengikut saya..=)

Dulu saya kurang aktif berblog..
Sekarang dah agak aktif..
Dah makin ramai pengikut (walaupun tak sampai 100)..
Terima kasih follower jadi pengikut setia saya..
Jangan lupa klik nuff saya..lalala
~~macam promo iklan radio la pula..

Saya perkenalkan ini pengikut saya ke-50. -SarahNajwan- Anda jangan lupa add dia juga sebagai follower anda. Komen entri dia. Klik nuff dia. Selamat mendengar kata..hehe..

Blog Sarah Najwan tentang hari-hari beliau. Menjadi cikgu yang berdedikasi. Hidup bahagia bersama hubby terchenta dan 4 orang cahaya mata yang somel dan ensem2. Suka sebenarnya baca kisah-kisah kaum ibu nie. Tak sabar mau ada anak sendiri. Opsss..

Ok. Sudah tamat sesi promote pengikut. Anda mahu saya promote anda??Jangan lupe jadi follower saya ke 100 pula.Hee..

4 comments:

  1. salam...
    tima kasih la dik buat n3 ni..akak suke la memandangkn akak ni blogger baru nk belajar..hehe

    apa2 pom..akak jenis suka berkawan walau secara maya..so kita buat link memasing supaya setiap n3 bole dibaca and pling penting komen..

    p/s: hadiah xde ke smpena polower 50 ni..heheh..gurau..peace2..

    ReplyDelete
  2. hee..u owez wcome kak..jom change link dan eratkn ukhwan diruang maya..


    p/s:adiah tngu follower ke 100 la kak..hehe..

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan iza jelita,
    kalau begitu saya tunggu jadi follower ka 100 la ya...hehe

    saya pun baru lagi berblog...suka baca entry di sini...santai je...

    ReplyDelete
  4. salam cik melur yg wangi..hee

    maceh myokong blog sy..xpe jugak..nk adiah tngu polower 100..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...