Para Pengikut..

Wednesday 22 April 2009

keNanGan tEriNdaH...


Sekejap jer ms blalu.dah ckup dah 6bulan aku bsama kwn2 kt anm@TR.Memang seronok blajar n keje sini. Macam-macam perkara yang aku tak pernah tahu bleh aku pelajari. Tambah-tambah plak dengan kawan-kawan yang baik-baik ati n budi.oyeah.. dek kerana kebizian last-last training barulah kami dapat have fun outdoor. Takleh lupe g Sekayu yang penuh cabaran. ewah. Macam xplorace lak kiter kan. Demi plan baek.. Hujan-hujan pon totap mandi Sekayu..opss..n then kuar kononnya nak men boling. yang nie tak ramai pon.1 keta jer.Tp tetap ngan korang jugak. haha.. lau diingatkan memang klako.
Grup kiter jadi perhatian bukan kerana keterroran tapi coz kebisingan. n salute wat k.Norma..lom penah boling tibe2 jadik winner ey..thankz belanja kitorang karaoke.ekeke..Hmm..ingat ke plawanan persahabatan futsal ngan team admin n prodction.dasat korang men eh. Tak beralih mata aku tengok korang fight. nyesal datng lewat. kalo tak, dapat aku nengok kaler hitam n kaler merah fight.heee...g klas esoknye tak pasal2 aku kena perli baek oleh korang ey..tula..sape suh bawak tet..huhu.. n then kiter boling kat stadium.. cini lg best lane dier kan kengkawan. tibe2 jer ade sorang budak sesat..upenya xclassmate kiter yang dulu lg blah keje kat KL. hmmm...n yang last saat bbq kat pantai. hmmm..18hb0409.right. thankz wat korang yang sama-sama tnjukkan bakat mengibas dalam acara bakar ayam(aku terkecuali..ekeke)..biler ntah kiter dapat berkumpul lagi sama-sama. Thankz buat kwn-kwn ats KenanganTerindah di anm@TR..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...