Para Pengikut..

Monday 27 January 2014

Keputusan Anugerah Juara Lagu ke-28 (AJL28)

Salam uollsss..

Nak jugak update pasal kemenangan diorang. 

JUARA LAGU : HAFIZ (BAHAGIAMU DERITAKU)
NAIB JUARA : HYPER ACT (HANYA AKU)
TEMPAT KE-3 : KALAU AKU KAYA (ALTIMET & AWI RAFAEL)
PERSEMBAHAN TERBAIK :  HAFIZ (BAHAGIAMU DERITAKU)
VOKAL TERBAIK : JACLYN (IKUT RENTAKKU)

JUARA MOBILE : HAFIZ (BAHAGIAMU DERITAKU)
Masa Hafiz nyanyi saya tak alert sangat. Masa tu duk makan bihun goreng. Tak perasan pon backdrop dia apa. Kawan-kawan cakap ada daun-daun kering gugur eh. Tapi Hafiz sangat menghayati lagunya. Saya target Aliyah menang. Stacy pulak persembahan sama jer tiap kali AJL.
Hyper Act wahh....dengar lagu ni memang terus teringat kat Teduhan Kasih lah. Ok lah dia menang, lagu ni memang best.
Kalau Aku Kaya memang tak sangka, lirik dia catchy sangat, sempoi jer. Dah rezeki kan. Hahah. Part Altimet lompat-lompat ambik trofi tu kelakar. Eksaited sangat dia. Heee =)
Jac bawak kawan-kawan nyanyi sekali. Jac ni suara dia alahai memang tinggi la.  

Okey, Tahniah kepada semua pemenang =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...