Para Pengikut..

Sunday 15 September 2013

Sembang kosong hari ni dan semalam.

Salam uollss.

Hari ni saya cuti. Saje je apply cuti konon nak berehat di rumah. Tapi petang nanti macam kena pegi opis jugak je. Sebab ada keja sikit kena settlekan. Okey. Alkisahnya bangun pagi tadi untuk buat air kat en.beliau. Dia kan jenis tak makan pagi. So, buat air je. Pastu dia macam pelik la masa tu dah jam 9.00 pagi saya tak bersiap pon lagi. Dia tanya la "Hari ni tak nak pegi keja ke?". Hehe. Saya rasa macam dah pernah bagitahu dia saya cuti direct 4 hari. Tapi dia lupa kot. "Saje je, hari ni malas nak pegi keje boleh. Esok pon malas jugak". Hahaha. Motif hari Malaysia pon kena keje kan. Haruslah cuti. Tapi saya rasa dia ni memang lupa kot. Esok pon dia keja. Sobsob. "Sukati syg la, tak nak pegi keje sebulan pon takpe jer". Hahaha.

Nasib baik la dia tak cakap "Tak nak keje sampai bila-bila pon takpe". Ai is bosan kalau kena jadi surirumah tangga sepenuh masa kan. Pagi ni sebab tak kena masak pon untuk en.beliau jadi saya malas jugak nak masak breakfast untuk diri sendiri. Lalu bancuh nestum makan bersama kek gulung. Tapi tiba-tiba perut saya sakit semacam ni. Dah dua kali ia menyerang ni. Adakah kerana saya tak boleh makan nestum? atau sebab tak makan berat untuk breakfast atau kek gulung dah expired date? Muahaha.

Ok. Lepastu terus pegi tanak nasi. Intai dalam peti ais ada sosej. So, makan nasi dengan sosej suda. Sosej sambal atau sosej kicap atau sosej sos? Makan sorang-sorang tak perlu havoc sangat la. Masak satu lauk suda.

SEMALAM saya balik rumah mak. Eh, lama tak balik kot. Tengok Chombi dan adik-adiknya dah besor dah.






Geramnya tengok masing-masing neh. Nak gigit-gigit rasa. Hehe. Over haih nak gigit kucing.

Pastu mak bagi rambutan. Jojo la pegi kait belakang rumah. Wah. Dapnya rambutan. Ngadap seplastik tu pon tak sedar habis. Ni rambutan anak sekolah. Rambutan ni manis. Sedap. Sebab tu makan banyak pon tak sedar. Masa kecik dulu panjat pokok rambutan. Makan dari atas pokok je. Heheh.


Semalam sebelum pegi rumah mak saya snap gambar. Hehe. Macam hobila kan. Sehari tu mesti snap gambar sendiri. Pastu time saya tido ada je la orang geledah folder Pics dalam henfon neh. Konon-konon nak stalk gambar kita la. Pastu gelak sorang-sorang. Saya terjaga bukak mata tengok dia tengah ushar gambar bawah..




Tu ada dua keping je sy upload. Dalam henfon tu banyak lagi versi camtu. Haha. Tengah mamai-mamai tu saya tanya en.beliau "Kenapa gelak?". Selamba badak je dia jawab "Ni, gelak tengok budak POYO".

FINE!!!!!!!!

Pasni aiolls nak set password kat hp lah..

^__^

3 comments:

  1. rindu kt mereka yg comel2, kiut, montel ,gebu.. waaa..kalaulah sy boleh balik kg slalu cm awk kan besttt..

    ReplyDelete
  2. rindu kt mereka yg gebu,kiut,comel3 belaka..waa..kan best kalu sy dpt balik kg slalu cam awk...

    ReplyDelete
  3. Sis eyta : Tau xpe awk.comel sangat.manja2 pulak tu.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...