Para Pengikut..

Sunday 17 July 2011

Tentang kesabaran.

Boleh tak saya nak menjerit disini.
ARRGHHHHHHHH!!!!

Ops sori. Maaf ganggu kamu sedang study.

KESABARAN
Andai kesabaran itu macam gula gula Cholairs.
Saya rela untuk berlagak seperti patung di supermarket
dan
pura-pura tiada apa yang berlaku.

Tapi saya bukan patung
Saya manusia biasa
Punya hati dan perasaan
dan
perasaan saya ibarat puding gula hangus
sensitif amat.

Maafkan saya bila tidak menjadi diri saya hari ni.
Bila saya luahkan amarah buat kamu
Kerana kesabaran sudah goyah.
Sudah tiada tunasnya.
Dan
tak perlu lagi menyirami dengan kata-kata manis
Kerana ia sudah tiada maknanya lagi.

Saya rela meninggalkan semua yang manis-manis disini.
Sudah tak mampu bertahan lagi.
Maafkan saya..

Kesabaran kadangkala menyakitkan.


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...