Para Pengikut..

Tuesday 2 November 2010

Gambar tertunda (01)

Entri ni merupakan entri bergambar yang diambil semasa memenuhkan ruang perut di kedai makan INI. (Jadi dah namanya entri bergambar tentunya loading mengambil masa yang lama. Harap maklum yer)


Ini perspektif dari luar.

Mentang-mentang ekau suka ambik gambo tak perlu la cover menu pun nak snap juga. Haih.

Ini menu paling mengebest (bahasa apekah?).

Sos putih tu jangan pula kalian sangka tempoyak.

Saya mati akal tak tahu nak makan apa. Ini menu saya Kuew Teaw Sup. Yeay. Tengok cili merah hijau itu. Menarik kan.

Lampu yang bercahaya.

Ini Sumayyah (erkk! bukan dua orang ke atas tu?) okes. Yang paling comey itu Sumayyah.

Ini cik Nora yang gila excited dapat isi gelas yang lain dari yg lain.

"Saya sedang rancang sesuatu. Sila jangan ganggu". Nampaknya 'misi' kali ini tidak berhasil walaupun dengan kehadiran Sumayyah.

Woaaa. Saya mahu kesemuanya.

Erk! Saya tiada di atas. (tak dapat terima hakikat tiba-tiba muka membulat)

Okes. Ada lagi gambar ini nampaknya. Tapi ini versi gedik. Tadi versi skema.

Nasi Goreng apekah? lupa pulak nama penuh ia.

Ok. Akhirnya setelah menghabiskan kesemua air diatas, saya order lagi satu gelas.

Gambo tertunda diakhiri dengan gambo enteprem. Abaikan kaler ijau itu.

4 comments:

  1. nasi goreng 3 rase..versi daging...oohh chomelll...misi tak tercapai

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:33 pm

    misi apakah?

    ReplyDelete
  3. Kak Ina: yeah.Nasi goreng 3rasa.Nyumnyum..=)

    ReplyDelete
  4. av_va:misi?glupp..ok abaikan caption gambar itu..hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...