Para Pengikut..

Sunday 9 May 2010

jom juin contest-AKU DAN MAKANAN ITU

Ini 1st entri saya join contest!!


*Aku dan makanan itu*
OK! Lepas jalan-jalan pusing-pusing kat ruang maya ni, tiba-tiba saya terjumpa blogger yang wat contest. Menarik! Contest pasal makan-makan. Dah sedia maklumlah buat orang yang suka makan macam saya ni tentulah excited untuk juin contest ni. Err..tapi boleh menang ke? Tak kisahlah. Janji cuba. Untung-untung menang dapat coklat ke. Best jugak. Muahaha.

Gambar atas tu adalah seorang saya. Rasanya gambar makanan tu hanya 10peratus jer nak dibandingkan dengan tuan punya makanan. Haha. Tak kisahla. OK! Serba sedikit pasal gambar ni. Gambar ni diambil waktu pagi dengan suhu aircond 17darjahcelcius bertempat di meja saya sendiri diopis. (macam terskema pulak). Coklat tu sebenarnya untuk dihadiahkan kepada salah seorang pelajar kerana presentationnya yang paling terbagus. So, sementara tunggu jam 9am sambil duk main-main dengan camera hp tiba-tiba rasa terliur pulak nak makan coklat tu. Serba salah pulak nak suap kemulut ke nak bagi kat student. Takpela. Kali ni mungkin rezeki pelajar tu. Turun je lunch tengahari tu terus singgah kedai runcit seberang jalan pegi beli coklat. Haha..Sekian..


OK! bawah nie banner owner blog yang tomey. Jum sama2 juin. Nati menang dapat coklat kita share sama-sama. Hehe..

 Betul kan saya cakap. Dia tomey (taktik meraih undi). ..=)

4 comments:

  1. hihhiii,,tomey kan sya...haha..<---perasan..^_^
    thnx join contest yer..
    t mng pat coklat, x ya la teliur lg..hihii..
    =)

    ReplyDelete
  2. he..tomey2..pasni buat entri 'tips2 untuk menjadi tomey'..hehe..okes..thnx again..=)

    ReplyDelete
  3. ;) tomey . tahniah menang contes mkn

    ReplyDelete
  4. dayah: hee..coklat 2 tomey erk..hee..tenkiu2 4 da wish..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...