Para Pengikut..

Wednesday 20 January 2010

saya hepi, kalian buat saya terharu..=)

20 Jan 2010...4pm lepas kelas..

Semasa berada kat library saya dapat miss called dari sorang student. Cal dia semula katenya mahu jumpa. Bagus jugakla sememangnya dia harus jumpa saya untuk isi borang something. Tapi pelik jugak kelakuan dia. Bila dah jumpa dia, katenya mak dia mau jumpa saya. Nampaknya kena turun bawah la. Adus..nervous la pulak. Siapkan diri apa yang patut dan turun. Tapi tambah pelik bila dia bawak ke mini hall a.k.a Student Centre.OMG..saya suda mengagak sesuatu..YES!!
Saya perasan!!deria perasaan saya sangat tajam.

SUPRISE BIRTHDAY PARTY!!!!!
Saya sangat2 terharu. 'Selama nie cik selalu nyanyi lagu birthday untuk kite,kali nie kita nyanyi utk cik pulak'..im so touching..Terima Kasih semua. Kek aiskrim yang last saya makan masa kat Penang dulu, dengan mihun n ayam goreng KFC..owhh. Tak tahu nak gambarkan macam mana rasa terharu saya terhadap kalian. Rasa nak menangis, tapi air mata enggan keluar. Yang pastinya saya sangat hepi dengan kalian. N jugak hadiah kaler biru itu..=)so sweet...THANX KALIAN..MUAH..

Dan malamnya saya mendapat sms jawapan terima kasih saya dari kalian..

'Terima kasih atas segala2nya cik, Jase baik cik tak pernh saya lupa'
'tu sume kecik je kalu nak dibandingkan jasa cik ajr student'
'kte org bt ni smua adlh tnda jse bk cik pd kteorg, yg tk hnti2 n tk prnh jemu ngn perangai kterong. Cik adlh guru tbaik bg sy. Trma ksih ats pngorbanan cik selama ni'
'hadiah to xsbrapa jika nk dibndingkn ilmu yg cik ajr'

Yer..InsyaALLAH kalian semua akan dapat yang terbaik untuk exam akan datang dan jadi insan berguna..=)

flashback:
Suatu hari yang berlaku more or less last 2 week..sy pelik..dorg bisik2 n pandang2 sy..kalian mengumpat saya ke?baju sy pakai pelik ke hari ini?memang sangat ketara pelik. Seperti kalian sedang lakukan pakatan untuk sabotaj saya. Haha..rupanya ini yer plan kalian.. Terima kasih again kalian. Saya sayang kalian..=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...