Para Pengikut..

Sunday 16 March 2008

Hari ini,Esok dan Seterusnya...

hari ini dadaku bergetar
terguncang memilu dan mengerang

ku yakin ku tak salah
karna hatiku tak pernah dan tak kan berdusta


cinta cinta cinta
aku jatuh cinta

esoknya ku fikir rasa itu
akan menghilang dengan seiring waktu

namun ternyata tak berubah
aku makin tergiur pada dirimu


cinta cinta cinta
aku jatuh cinta

dan seterusnya rasa ini selalu terjadi
dan tak pernah berkurang

hatiku hanya untuk dirimu
aku bahagia hanya bila kamu bahagia

oh.. oh..

esoknya ku fikir rasa itu akan menghilang
dengan seiring waktu

namun ternyata tak berubah
aku makin tergiur pada dirimu


cinta cinta cinta
aku jatuh cinta

dan seterusnya rasa itu selalu terjadi
dan tak pernah berkurang

hatiku hanya untuk dirimu
aku bahagia hanya bila kau bahagia..
dan seterusnya rasa ini selalu terjadi
dan tak pernah berkurang

hatiku hanya untuk dirimu
aku bahagia hanya bila kamu bahagia..
bahagia...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...