Para Pengikut..

Saturday 29 March 2008

Selesai suda RINTIS...Monday,24Mac till Friday,28March08_

Lega sangat-sangat. Akhirnya aku dapat menjalani idup normal seperti biasa (cewah..agaknya sebelum nie tak normal sangat kot idup aku..)..RINTIS yang buat aku letih,penat,lenguh dan menyebarkan virus-virus sewel pada aku akhirnya dah hilang semuanya. Suda selesai da exhibition. Sekarang masanya untuk siapkan tesis, last2 asgment n jugak prepare for exam paper yang sehelai itu. Aku da tak sabar-sabar nak balik uma. Windu sama DakTecik yang sorang itu. Hope aku dapat result yang akan membuatkan aku konvo sesame korang semua. Aku tanak konvo sorang-sorang. Hmm...Sekarang hanya berdoa semuga di sejukkan hati our lecturers tuk bagi kami result yang baek2..InsyaAllah..


Rabu,26Mac2008

Annual Dinner utk dak2 final year Skul of Art. Dinner nie dilangsungkan dengan separuh meriah di Gurney Hotel. Best jugak r even aktiviti tak banyak. Yang penting masakan n makanan yg dihidangkan teramatlah best n menyelerakan..sodap taw..Then yg paling best jugak cabutan bertuah. Best sbb aku yg tak penah bertuah untuk cabutan bertuah selama nie tibe2 jer bertuah malam dinner 2..heee..dpt kettle yg comel itu. Thanx.lalala...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...